هر آنچه که باید درباره رتینول بدونی!

بازگشت
28 آبان 1402

رتینول، یک ترکیب از ویتامین A است، که به عنوان یک ماده فعال در محصولات مراقبت از پوست استفاده می‌شود. این ترکیب اثرات مثبت زیادی بر پوست دارد؛ به ویژه در کاهش چین و چروک‌ها، تقویت بافتهای پوستی، و افزایش تولید کلاژن. رتینول با افزایش تجدید سلولی، از بین برنمایی لایه‌های بازونده پوست و بهبود ظاهر ترک‌ها و جوش‌ها کمک می‌کند. همچنین، این ترکیب می‌تواند رنگ و یکدستی پوست را بهبود بخشد و علائم پیری را کاهش دهد. با این حال، مصرف رتینول نیاز به استفاده مداوم و با دقت دارد، و در برخی افراد ممکن است باعث حساسیت یا تحریک پوست شود. قبل از استفاده، مشورت با یک متخصص پوست توصیه می‌شود.

 

کرم روز ضد چروک و افتادگی پوست رتینول

کرم روز ضد چروک و افتادگی پوست رتینول محصولی غنی از مواد موثره طبیعی و ارزشمند است.

در فرمولاسیون این محصول علاوه بر مواد ضد چروک و افتادگی پوست، آبرسان، نرم کننده ، ویتامینه و ترمیم کننده از فاکتورهای ضد آفتاب (SPF20) نیز استفاده شده است تا از پوست صورت در برابر اثرات مضر آفتاب محافظت و مراقبت نماید. این کرم با دارا بودن عملکرد چندگانه برای استفاده روزانه محصولی ایده آل است زیرا علاوه بر آبرسانی عمیق پوست صورت و بازسازی و ترمیم سلول ها، از پوست در برابر اشعه مضر آفتاب(UVA/UVB) نیز محافظت می کند و در نتیجه پوست شما را شفاف، درخشان و لطیف می نماید.

کرم شب ضد چروک و افتادگی پوست رتینول

کرم شب ضد چروک و افتادگی پوست رتینول RETINOL مدل NIGHT CREAM ، حاوی 400 هزار واحد ویتامین A میباشد و محصولی با عملکرد چندگانه و غنی از مواد موثره طبیعی و ارزشمند است.

کرم شب ضد چروک و افتادگی پوست رتینول RETINOL دارای فرمولاسیون خاصی است که به گونه ای عمل می نماید که در طی شب با نفوذ عمیق به ساختار داخلی پوست ، با ترمیم و آبرسانی عمیق آن ، اثرات پیری را از بین برده و طراوت ، شادابی ، درخشش و شفافیت جوانی را در هنگام بیداری به پوست شما باز می گرداند ، همچنین خواص استحکام بخش این کرم موجب جلوگیری از ایجاد خطوط و چین و چروک در پوست صورت و گردن شده و با یکسان سازی پوست موجب ایجاد جوانی ، صافی و افزایش سفتی پوست می گردد.

 

سرم شب ضد چروک و سفت کننده رتینول

سرم شب ضد چروک و سفت کننده رتینول RETINOL مدل 6X حاوی 3 میلیون واحد ویتامین A است که این محصول بالاترین میزان ویتامین A خالص در میان تمامی محصولات برند رتینول را دارا میباشد.

سرم شب ضد چروک و سفت کننده رتینول RETINOL ، اسیدهای چرب ضروری موجود در این سرم ضمن بازگرداندن طراوت و شادابی به پوست صورت و گردن ، موجب لطافت ، زیبایی و شفافیت در پوست می شود. فرمولاسیون ویژه ضد چروک و افتادگی این محصول روند بازسازی پوست را در هنگام خواب سرعت بخشیده و با هدف قرار دادن خطوط ، چین و چروک ها ، لک های تیره و منافذ ، پوستی صاف ، سفت و جوان را برایتان به ارمغان می آورد.

سرم شب ضد چروک و سفت کننده رتینول RETINOL مدل 6X مناسب استفاده انواع مختلف پوست میباشد

سرم ضد چروک قوی رتینول

سرم ضد چروک قوی رتینول RETINOL حاوی 500 هزار واحد ویتامین A میباشد که کمک به سزایی در کاهش چین و چروک پوست صورت میکند ، همچنین سرم ضد چروک قوی رتینول راه حل قدرتمندی برای پیشگیری و درمان علائم خشکی، افزایش سن و آسیب های محیطی از روی پوست شماست.

سرم ضد چروک قوی رتینول به واسطه دارا بودن مقادیر بسیار بالای ویتامین A خالص ، باعث آبرسانی عمیق و افزایش انعطاف پذیری پوست شده و موجب از بین رفتن چین و چروک ها و لک های پوستی نیز می گردد و با یکسان سازی رنگ پوست به ایجاد ظاهری زیبا ، شفاف و شاداب کمک به سزایی می نماید ، همچنین استفاده روزانه از این سرم موجب ایجاد پوستی محکم ، لطیف ، باطراوت و درخشان می گردد.

کرم پاک کننده ، لایه بردار و ضد چروک رتینول 

کرم پاک کننده ، لایه بردار و ضد چروک رتینول RETINOL ضمن پاکسازی پوست از مواد آرایشی ، آلودگی ها و ناخالصی های موجود در منافذ پوست ، موجب ترمیم ، بازسازی و آبرسانی عمیق بر پوست نیز می شود و لطافت ، نرمی و درخشش را به پوست شما باز می گرداند ، همچنین استفاده روزانه از این محصول پوست را برای دریافت ویتامین ها و مواد مغذی موجود در دیگر محصولات درمانی رتینول آماده می سازد.

کرم پاک کننده ، لایه بردار و ضد چروک رتینول مناسب برای استفاده انواع پوست میباشد.

ماسک قوی ویتامینه و ضد چروک صورت رتینول

ماسک قوی ویتامینه و ضد چروک صورت رتینول RETINOL مدل ANTI-AGING SHEET MASK حاوی کلاژن ، محصولی قوی و غنی از ویتامین های A و E و B5 و ترکیبات بسیار مغذی می باشد که به واسطه داشتن الانتوئین ضمن رفع التهابات پوستی ، افزایش استحکام و یکسان نمودن رنگ پوست ، موجب از بین رفتن خطوط ، چین و چروک و لک های پوست نیز می گردد. کلاژن هیدرولیز شده موجود در این محصول علاوه بر بهبود کیفیت پوست و ارتقا خاصیت انعطاف پذیری با هدف قرار دادن بافت های آسیب دیده پوست به ترمیم ، تقویت ، بازسازی و احیا آن می پردازد و در مدت بسیار کوتاهی( 15 دقیقه) تاثیر به سزایی بر پوست صورت گذاشته و موجب سفت شدن پوست میگردد.

ژل پاک کننده ، لایه بردار و ضد چروک رتینول 

ژل پاک کننده ، لایه بردار و ضد چروک رتینول RETINOL ضمن پاکسازی پوست از مواد آرایشی، آلودگی ها و ناخالصی های موجود در منافذ پوست ، موجب ترمیم و بازسازی آن نیز می گردد و لطافت و نرمی را به پوست باز می گرداند ، میکرودانه های سفید و صورتی موجود در این محصول علاوه بر ویتامین رسانی عمیق به پوست ، خواص پاکسازی کننده آن را تقویت کرده و تجربه ای لذت بخش را درحین شستشو برای شما فراهم می سازد.

استفاده روزانه از این محصول پوست را برای دریافت ویتامین ها و مواد مغذی موجود در دیگر محصولات رتینول آماده می سازد و مناسب انواع پوست میباشد.

ژل ضد چروک دور چشم رتینول

ژل ضد چروک دور چشم رتینول RETINOL با دارا بودن مقادیر بسیار زیاد ویتامین A و دیگر مواد موثره ، موجب کاهش آثار پیری و چین و چروک های پوست ظریف ناحیه دور چشم می گردد ، این محصول ضمن از بین بردن تیرگی زیر چشم ، پف و خطوط ریز پوست ، انعطاف پذیری آن را نیز افزایش داده و پوستی نرم و لطیف را برای شما  ایجاد می کند.

ژل ضد چروک دور چشم رتینول دارای هیچ گونه ماده معطر و اسانسی نمیباشد که این خاصیت باعث می شود تا ژل دور چشم رتینول برای حساس ترین پوست ها نیز گزینه مناسبی باشد ، همچنین این ژل با دارا بودن میکرودانه های ویتامینه با عملکردی بسیار سریع در هنگام استفاده ، احیا و جوانی پوست دور چشم را برای شما به ارمغان می آورد.

کرم دور چشم سه کاره رتینول سوپر لیفت

کرم دور چشم سه کاره رتینول RETINOL حاوی ویتامین B3 برای کاهش چین و چروک های پوستی ، ویتامین C برای برطرف کردن تیرگی و سیاهی دور چشم ، ویتامین A برای برطرف کردن خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم میباشد ، همچنین با افزایش گردش خون مویرگی باعث برطرف کردن خستگی و کدری پوست دور چشم میشود و سبب سفت شدن و استحکام پوست اطراف چشم میشود.

کرم دور چشم سه کاره رتینول یک آبرسان قوی نیز میباشد ، که غنی از پپتیدها و اسید آمینه های ضروری است و برای تغذیه و ترمیم کنندگی دور چشم بسیار مفید میباشد ، همچنین این محصول مناسب برای انواع پوست است.