راهنمایی انتخاب عطر مردانه برای پاییز

بازگشت
28 آبان 1402

برخی از آقایان فکر می‌کنند با استفاده از عطرهای تندوتیز، تأثیرگذاری بیشتری بر اطرافیانشان خواهند داشت. اما باید دانست که عطرهای تند و گرم مخصوص مراسمات رسمی در فضاهای باز هستند. اگر استفاده از عطر به عنوان بخشی از استایل روزانه شماست یا در مواقع خاص، مطالعه این مقاله ممکن است به شما کمک کند تا عطر مناسب با شخصیت و شرایط خود را پیدا کنید.

پاکورابان وان میلیون لاکی

شاید بتوان این عطر را در سه کلمه خلاص کرد: اصیل، لوکس و خیره‌کننده! پاکورابان، برندی اسپانیایی است که طرفداران خاص خودش را در جهان عطرها دارد. این کمپانی در سال 2018 با عرضه وان میلیون لاکی به بازار عطرهای پاییزی مردانه توانست قدرت و جسارتش را در ترکیب روایح مختلف به رخ همگان بکشد. پاکورابان با کنار هم قرار دادن رایحه‌هایی مانند آلو، گریپ‌فروت، فندق، سدر، نعناع، عسل،‌ چوب کشمیر و یاس،‌ عطری معتدل و با نت نهایی چوبی را روانه بازار کرد تا بتواند سریعا نظر آقایانی با سلیقه متفاوت را به خود جلب کند. پخش بوی مناسب و آزاد شدن رایحه لیمو، عسل و چوب کشمیر در ساعات مختلف استفاده از عطر چیزی است که بیشتر طرفداران این عطر، آن را جزو نقاط قوتش مطرح می‌کنند. این عطر برای استفاده روزانه در پاییز (خصوصا در محل کار) توصیه می‌شود.

 

 

 جیورجیو آرمانی امپریو آرمانی استرانگر ویت یو

عطری گرم با پخش و ماندگاری بوی قابل قبول! استرانگ ویت یو از سال 2017 و به‌عنوان عطری گرم و پاییزی سر از قفسه فروشگاه‌های لوکس عرضه عطر و ادکلن در سراسر جهان درآورد. این عطر به دلیل نت‌های گرم و شیرینی که در خود جای داده است، می‌تواند گزینه خوبی برای استفاده در مهمانی‌های رسمی، مهمانی‌های فضای باز یا حضور در قرارهای عاشقانه پاییزی و زمستانی باشد. اگر به‌عنوان یک آقا عاشق عطر تند‌و‌تیز و البته لذت‌بخش ادویه‌ها هستید، در خریدن «استرانگر ویت یو» شک نکنید. قرار گرفتن رایحه فلفل و هل در کنار آناناس، طالبی، وانیل و سدر، ترکیبی مرموز و ماندگار برای این عطر خلق کرده است تا بتواند نظر آقایان سخت‌پسند را به‌خوبی جلب کند.

 

کرید اونتوس

اگر جزو مردان لوکس‌پسند و با سلیقه‌ای خاص و متفاوت هستید، در انتخاب این عطر تردیدی نداشته باشید. کرید اونتوس بعد از 10 سال حضور در بازار عطرهای مردانه هنوز هم می‌تواند با بسیاری از عطرهای جدید و به‌روز در این صنعت رقابت کند و همچنان جایگاه خاص خودش را در میان عطرهای برتر جهان داشته باشد. این عطر فرانسوی که از سال 2010 به‌عنوان یک عطر لوکس مردانه شناخته شد، ترکیبی از رایحه‌های ترنج، سیب، آناناس، یاس، رز، نعناع، وانیل، عنبر و مشک را در خود جای داده است تا بتواند انتخاب بسیار کم‌رقیبی برای مهمانی‌های رسمی و قرارهای خاص عاشقانه‌تان باشد. نقطه قوت این عطر، استفاده از عناصر طبیعی به‌جای عناصر شیمیایی است که همین مساله بر افزایش قدرت و پخش بوی آن تاثیر قابل توجهی گذاشته است. گرمی، شیرینی و خنک روایح مختلف این عطر هم باعث شده که شما بتوانید بدون دغدغه و برای ساعت‌های طولانی در فضاهای سرپوشیده از آن استفاده کنید و اصلا حس سردرد بعضی از عطرهای گرم و شیرین به سراغ‌تان نیاید.

 

جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولو

رایحه گرم و معطر چوبی این مدل از جیورجیو آرمانی از سال 2018 تا کنون دل بسیاری از طرفداران این برند ایتالیایی را ربوده است! جیورجیو آرمانی تنها با ترکیب چهار رایحه اصلی برای تولید آکوا دی جیو ابسلو، جسارت بزرگی به خرج داد و البته قدرت خود را هم در ترکیب مناسب روایح ساده به رخ بسیاری از کمپانی‌های تولید عطر و تسترهای برجسته این صنعت کشید. رایحه میوه‌ها،‌ چوب، آب دریا و نعناع هندی، چهار رایحه مورد استفاده در این عطر خاص مردانه هستند که علاوه بر گرمی متعادل، حس خنکای پاییزی را هم به مخاطب خود القا می‌کنند. پخش و ماندگاری بوی مطلوب این عطر جزو نقاط قوتش محسوب می‌شود. عطر چوب باران‌زده در ترکیب با مرکبات باعث شده است تا «دی جیو ابسولو» جزو نوستالژی‌ترین عطرهای پاییزی برای قرارهای عاشقانه شما باشد. ضمن این‌که گرمای معتدل این عطر آن را به گزینه قابل قبولی برای استفاده روزانه تبدیل کرده است.