راز پوست جوان و سالم

بازگشت
04 دی 1402

سرم، یک ابزار کلیدی در روتین پوستی است که به عنوان یک جواهر در مراقبت از پوست ما تلقی می‌شود. این ترکیبات غنی، پوست را تغذیه می‌دهند و به آن انرژی و جوانی می‌بخشند. از اهمیت استفاده روزانه از سرم در روتین پوستی چهارچوبی دقیق می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. ترمیم و نجات پوست: سرم‌ها حاوی ترکیبات موثری هستند که به بازسازی بافت پوستی کمک کرده و آسیب‌های احتمالی از جمله آفتاب، آلودگی و علائم پیری را کاهش می‌دهند.

2. ترتیب و تعادل رطوبت پوست: سرم‌ها باعث حفظ تعادل رطوبت پوست می‌شوند، که این امر باعث جلوگیری از خشکی و پیری زودرس می‌شود.

3. مقابله با علائم پیری: این محصولات حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها هستند که در مقابله با آسیب‌های از دست رفته از جمله چین و چروک‌ها موثرند.

4. استفاده آسان و سریع: استفاده از سرم در روتین پوستی بسیار ساده است و در وقت کمتری نسبت به بسیاری از محصولات دیگر نیاز دارد.

یک انتخاب مناسب برای سرم، سرم های پوستی باباریاست :

سرم بازسازی سلولی پوست گلیکولیک اسید باباریا

 

گلیکولیک اسید یک آلفا هیدروکسی اسید (AHA) است. مولکول کوچک آن به آن اجازه می دهد تا به پوست نفوذ کند. عملکرد اصلی آن لایه برداری پوست با شکستن پیوند بین سلول های مرده پوست است. اسید گلیکولیک مخصوصاً برای پوست های مستعد آکنه مناسب است زیرا منافذ را باز می کند و در نتیجه به جلوگیری از ایجاد آکنه و جوش های سر سیاه کمک می کند. از بین بردن سلول های مرده پوست نیز به بافت خشن پوست، رنگدانه کمک می کند و به یکنواخت شدن رنگ پوست کمک می کند.

 

 

سرم ضد لک و روشن کننده باباریا

سرم ضدلک باباریا حاوی گلایکولیک اسید که باعث لایه برداری ملایم، به آرامی لایه های خارجی پوست را پاک میکند و رنگدانه ها را تنظیم می‌کند.

باعث کمرنگ کردن لکه های ناشی از افتاب سوختگی، تغییرات هورمونی و جای جوش می شود.

سرم هیالورونیک اسید باباریا

سرم هیالورونیک اسید باباریا babaria حاوی هیالورونیک اسید خالص می باشد که با نفوذ عمقی به پوست موجب آبرسانی به سلول ها شده و پوست صورت را جوان و شاداب می کند. این محصول با دارا بودن هیالورونیک اسید به عنوان ماده موثر در جوان سازی پوست از ایجاد چروک های پوستی جلوگیری نموده و پوستی جوان و شاداب را به شما هدیه دهد. با استفاده روزانه از این محصول در روتین پوستی خطوط ریز موجود روی صورت از بین می رود. سرم هیالورونیک اسید باباریا babaria مناسب برای انواع مختلف پوست ها می باشد.

سرم ضد چروک صورت باباریا حاوی رتینول

سرم رتینول باباریا با تنظیم کردن PH پوست کمک زیادی به آن می کند. برای درمان های منافذ باز پوست و رفع خز های و چروکیدگی های پوستی مناسب است. سرم رتینول باباریا از پوست صورت در برابر  پرتوهای مخرب UVB و UVA از سمت افتاب نگهداری می کند. این محصول فاقد پارابن (مواد نگهدارنده) است و به همین علت برای پوست صورت و بدن و در انواع پوست ها خصوصا پوست های حساس قابل استفاده است.

سرم ویتامین سی پوست باباریا 

سرم ویتامین سی باباریا Vitamin C serum یکی از بهترین ترکیبات ضد پیری است و همچنین، محصولی کلیدی برای داشتن پوستی نرم، صاف، یکدست و درخشان است که به محو شدن رنگدانه‌های پوست و نرم و صاف شدن آن کمک می‌کند. همچنین باعث کمتر شدن تیرگی و کدر بودن پوست می‌شود و به پوست درخشش جوانی می‌دهد چرا که ویتامین C از تولید ملانین جلوگیری کرده و در نتیجه، نقاط تیره پوست را محو می کند باعث ایجاد پوستی همرنگ و یکدست می‌شود.

 

استفاده منظم از سرم در روتین پوستی، یک سری عادات ساده را به یک عنصر کلیدی در حفظ جوانی و سلامت پوست تبدیل می‌کند.